13 Oktober 2009

Galeri IPIK

Bergambar dalam Galeri IPIK. Kiranya macam muzium la. Awal-awal dah minta kebenaran nak bergambar sebagai kenangan setahun di sini. Kepada warga IPIK yang belum melawat galeri ni, rajin-rajinlah melangkah ke sini kerana aku dan Kak Mala baru orang yang ke-3 dan ke-4 melawat sejak ia dibuka. Ni je la antara gambar yang sempat diambil sementara menunggu kedatangan lecturer masuk kelas. Heheh.





2 ulasan:

Cikgu Mala berkata...

mana gambo kite bdua ni...nak jugak glamour kat ko punye blog ni..

ainul berkata...

gambar kita berdua takde pada saya. ada pada akak je la hari tu. guna hp akak. gambar yang di'upload' ni je yang ada dalam kamera saya. kalau nak tumpang 'glamour' sekali, beri la gambar tu ye.hehehe..